Monday, January 02, 2017

Dagens

Jag fick ett käre John samtal i början på december då min sambo hade ledsnat på vår samvaro. Var ju ett slag kan jag säga, men det var inte oväntat direkt. Vårt förhållande klarade inte en separation tydligen då vi levde på olika håll ett tag pga av ändrade arbetsförutsättningar.

Jag skall inte trötta ut er med den sorgliga soppan som kokats utan nu får man gå vidare i livet. Är ju inte som att det är första gången precis detta händer. Nu får jag väl ta mig en funderare på livet o känslo relationer o försöka staka ut ngn form av framtid.

Jag är nu bosatt på en ort där jag i princip inte känner en käft, jag jobbar i en annan ort där jag i princip inte känner ngn heller. Det i sig är ju en utmaning att bli social o aktiv i sådana sammanhang så jag skall väl försöka engagera mig till att göra det. Jag trivs dock ganska bra i mitt eget sällskap o jag har väl en tendens att rubba folk mothålls kanske eftersom jag inte dagtingan med min moral o övertygelse alla ggr.

Jag har fixat en lgh men jag o x tvingas leva tillsammans ett tag till tills dess jag kan försvinna ut ur hennes liv. Vilket borde gå snabbt o lätt, vi har inga barn ihop så det är väl bara att tacka o bocka för denna tiden. Sen får jag börja om med mitt.

Jag är lyckligt lottad, jag har fantastiskt välartade o duktiga barn främst tack vare deras mödrar. Men de ger mig glädje o stolthet varje dag i mitt sinne. Jag har en fantastisk mor o jag hade en fantastisk far. Jag har en syster yster som hittade mig efter tjugo år typ.
Jag har en o annan kompis som står ut med mig så mitt liv är rikt på innehåll.

Med denna rapport signar jag ut för o fixa tvätten.
Rock on
https://www.youtube.com/watch?v=Ty78ZNtXPUA

0 Comments:

Post a Comment

<< Home